Wednesday, May 20, 2009

bebelan seorang aku yang sdg kebusanan..

salam .
erm ..
tataw na tulis pe ..
haha

actually di saat bende ini dtulis ..
aku br sahaje selesai xm ..
tp midterm jela
huhu
dpt la cuti smgu c0z paper abis awal ..

syg nyer sbb ni short sem ..
make final lak akan tibe lg sebulan ..
wah2 'hepi' sesgt!!!
(bace dgn nada sedih yer .. =p )

kembali ke tajuk asal ..
aku rase midterm kali ni la teruk ..
hukhuk T_T
subj IT ..
sng, so xnk komen pnjg lar ..
juz ...
NAPE AKU BOLE ILANG INGATAN TIME ESSAY ????
WARGHHH !!!!

finance pulak ...
subj plg aku lemah !!!
dr mcq - essay k.o !!
sgt2 sedih !!!
(jgn bace dgn nada gembire plak .. btol sedey nihh !)
hukhuk rase nk drop je ..
ble pk cgpa nti ..
tp ...
subj lak menimbun ..
ble mse nye nk grad ..
huhu

wahai ilmuan2 yang pandai ..
gantila tmpt sy untuk final nti ..
haha

management information system ..
aku tataw lah nk komen ape
sbb soalan lec amik dr sem lepas pnye ..
so sng ..
haha pdn la spe ta stdy paper last sem ..
ekeke

btw ..
d0akan aku berjaye ..
sbb aku da ta larat da nk study cni ..
huhu b0san !!!!
cpt2 la grad !!
huhu cpt la mase berlalu ...

1 comment:

flovatedz said...

xpe usaha n tawakkal..allah will help u!!
chaiyok!