Tuesday, May 12, 2009

hari makan punye makan punye makan ~

ouh 11 may ari2 aku kua dating ngn kwn lme ..
hehe ex skulah dlu ..
wa ~ pdhl es0k aku xm k0wt ..
slmber je nj0y2 lalala

erm ..
p0mpuan eh ~
ahaha

huh memandangkan aku bgn 'agak' awal ..
6.40am
7.50am
9.o5am


(bgn tdo blik ye ) haha
jnji kol 10 kot ..
dye lak syp je ..
last2 kol 11 lebih br aku kua
dgn per0t 0 ..
yg ade juz usus + darah + urat + lemak2 + papelah yg pt0t ade dlm tubuh bdn s0rg manusie .. hehe

b4 1pm br smpai p0rt kegemaran aku t0wh ..
mne lg kalu bkn time square ..
hehe
bende kedue aku ckp kt dye afta jmpe ..
'lapar ..'
'ko da mkn kn ?'

hehe

2 je ade dlm palotak aku
ps2 pe lg
g la kt marrybrown
hehe na g mcd ..
b0ikott !!

huhu mr ramen lak ..
br je puas mengutuk ..
lgpn ta tepikir pn na jejak c2

pas meng0rder dgn agk byk ..

(lapar2 .. lalala dan ini hanyela separuh sje ..)
aku pn mkn ..
(xkn na tgk je .. hihi )
ps2 kwn blikn kek secret recipe lg ..
mkn dan mkn lg ~
wawa ~~

ps2 da jln2 smbil mengular
kit0rg bli tiket xmen: wolverine
smbil tgu tygn , merayap ke sg wang usha ip0d ~
haha dan anime malah komix juge !!
b0r0s2

ps2 mengular lg
dkt 2.40 br g ts blik
jmpe lak kwn kpd kwn aku towh
hehe
msuk wyg
tgk X-Men Origins: Wolverine






ouh2 sumpah la bezz!!!
(4 me la hihi)
kit0rg menonton dgn penuh kusyuk sambil mengunyah p0pcorn
mkn je keje hehe

pas hbis citer ..
kit0rg mengular lg
pas2 balik
smpai uma 8.30
ade pasar mlm lak kat markaz pas
sbb mama ta msk
dye s0h g bli je kt blkg towh ..
haha dgn muke kelat + penat ..
ku gagahi jue perjalanan
ouh ~

sungguh ramainye org !!!!!
ceramah sal ape aku pn tataw
haha 2 PAS punyer crite
tp sumpah ramai !!
dpn uma je da jam
na kua mlgkah pn seksa


tp syok la
tgk akak2 pkai bj + tudung labuh
pakcik makcik berpakaian islamik
menandekn abh mmg ta clap pilih tmpt utk tinggal kt area 2 hihi

(bler la ank2 dye nk brubah cam2 yerk ??)

pas bli mknan byk2
aku pn blik smbil menyempitkn dri d klgn org yg lalu dan lalang towh
then smpai uma ..
bt ape yg pat0t ..
aku p0n tdo
dgn perut yg membhuncheet hehe


mak !!!!!
nak kurus !!!!!
perhatian .. aku ta gemuk sgt hehe .. 'agk' bhuncheet sje =p

2 comments:

Aiman said...

ha3..agak ah..mkn x beragak! =P
besnya uma dia dkat markas pas..bley la usha sokmo..

حاجر راضي said...

ya~
alhamdulillah sesangat !!
mura rezki ,..
hehe mkn ber'agak' ye ..
agak2 duit ta cukup ..
kalu x 1 restaurant da bli hihi