Thursday, May 21, 2009

Mat Rempit dan Polis...=.=

Pada suatu hari, seorang penunggang (Mamat)
motosikal telah ditahan polis. Dia ni kena
tahan kerana tak pasang lampu waktu malam di
bandar berhampiran rumah dia. Dia bagi la.. alasan.

Mamat: Apa ni? Nak pasang lampu nak buat apa?

Polis: La.. tak kan tak tau kot.Untuk keselamatan ko la.

Mamat: oitt.. sana ada lampu, sini ada lampu, situ ada lampu,
mau pasang lampu lagi ke?

Polis: Kuang ajo punya budak. Jaga ko!!!
Lalu polis tu pun buang angin kat tayar motor budak tu.

Mamat: oi! oi! apa ni gilo apa. Camna aku nak balik?

Polis: La...sana ada angin, sini ada angin, situ ada angin, mau angin lagi ke?

3 comments:

::::LAdY FAFA:::: said...

wakakakakkaka...polis ngn mat rempit sama2 sengal....kekekke;p;

Sub-Key said...

kuang3..sengal punya cerita..

حاجر راضي said...

h0h0 . suda ta unline lurhh ~